måndag 11 maj 2009

Min sambo är så söt... excelfil med betyg på alla ljudböcker han lyssnat på senaste året.

arkiv x dödlig vind 2
Adele Parks - Byt liv med mig 2
Agneta Pleijel - Drottningens chirurg 2
Agneta Ulfsäter-Troell - Skandalen i Ystad 1
Alan Bennett - Drottningen vänder blad 3
Alfred Lansing - Att överleva 1
Amanda Cross - Talande tystnad 3
Anders Paulrud - Kärleken till Sofia Kralsson 2
Andreas Roman - mörkrädd 3
Andrej Kurkov - Döden och pingvinen 3
Arthur C Clarke - Embryo 3
Arthur C Clarke - Äventyr på rymdstationerna 2
Arthur C Clarke - Natten faller på 1
Arthur C Clarke - Möte med Rama 4
Arthur C Clarke - Rama II 3
Arthur C Clarke - Ramas lustgård 3
Arthur Phillips - Egyptologens gåta 2
Arto Paasilinna - Adam och Eva 2
Arto Paasilinna - Den ljuva giftkokerskan 3
Arto Paasilinna - Domedagen gryr 4
Arto Paasilinna - Harens år 3
Arto Paasilinna - Hoppsan, jag är död! 3
Arto Paasilinna - Prosten Huuskonens bestialiska betjänt 4
Arto Paasilinna - Världens bästa by 4
Bengt Nyman - John Lennon var min bror 2
Bert Karlsson- Mitt liv som Bert 5
Börje Salming - The king 3
Bokhandlaren som slutade bada 5
Christer Nylander - Den Fjärde Spelpjäsen
Claes Eriksson - Alster 3
Clive Barker - De fördömdas spel 3
Clive Barker - Det förbjudna
Dan Brown: Gåtornas palats 2
Dan Brown: I cirkelns mitt 3
Dan Brown: Änglar och demoner 4
David Baldacci - Kamelklubben 3
David Baldacci - Samlarna 3
David Batra - Vän av ordning 1
Dean R Koontz - Alltid Odd 3
Dean R Konntz - Broder Odd 3
Dean R Koontz - dataterror 3
Dean R Koontz - en ond plats 4
Dean R Koontz - främlingar 4
Dean R Koontz - Invasion 3
Dean R Koontz - kall eld 3
Dean R Koontz - maken 4
Dean R Koontz - midnatt 3
Dean R Koontz - när månen skiner 4
Dean R Koontz - Odd Thomas 3
Dean R Koontz - Skymningsögon 4
Dean R Koontz - Viskningar 4
Dean R. Koontz: Gömstället 4
Dean R. Koontz - ansiktet 3
Dean R. Koontz - Trasdockan 3
Dean R. Koontz - Vakande ögon
Doris Dahlin - Vi vet nog vem du är 4
Douglas Coupland - Hej Nostradamus 4
Eric Ericson - Brev till utlandet och samhället 3
Erik Thulin - Det femte laboratoriet 3
Erlend Loe - expedition L 3
Fredrik Lindström-Jag är en sån som bara vill ligga med dej 4
Fritiof Nilsson Piraten - Småländsk Tragedi 4
George Orwell - Djurfarmen 4
Hjalmar Söderberg - Doktor Glas 4
Isaac Asimov - De andra robotarna 3
Isaac Asimov - Den Lille Fule Pojken 3
Isaac Asimov - Den Nakna Solen 3
Isaac Asimov - Den okända lagen
Isaac Asimov - Den segrande stiftelsen 4
Isaac Asimov - Död robot 4
Isaac Asimov - Dömd planet 3
Isaac Asimov - Förbjuden värld 4
Isaac Asimov - Hari Seldon Och Stiftelsen 5
Isaac Asimov - Preludium Till Stiftelsen 4
Isaac Asimov - Robotdrömmar 1+2
Isaac Asimov - Stiftelsen 3
Isaac Asimov - Stiftelsen Och Imperiet 3
Isaac Asimov - Stiftelsen och jorden 4
Isaac Asimov - Stiftelsen och tiden 4
Isaac Asimov - Stålgrottorna 3
Isaac Asimov - Världar i krig 4
Jenna Jameson - Att älska somm en porrstjärna 2
Jerome K. Jerome - Tre män i en båt 2
Jo Nesbö - Djävulsstjärnan 5
Jo Nesbö - Frälsaren 4
Jo Nesbö - Rödhake 5
Jo Nesbö - Smärtans hus 4
Jo Nesbö - Snömannen 4
Jo Nesbö - Kackerlackorna 3
Jo Nesbö - fladdermusmannen 3
John Grisham - Den oskyldiga mannen 4
John Grogan - Marley och jag 3
Jonas Moström - Svart cirkel 4
Kristofer Svensson - Livet ändrar sig snabbt 1
Lasse Eriksson - Boken om Gerda 3
Lena Ollmark o Mats Wänblad - Spökskeppet Vallona 3
Marcus Birro - Flyktsoda 3
Marcus Birro - Svarta vykort 4
Mark twain - huckleberry finns äventyr 3
Markus Sakey - Sju år senare 3
Michael Connelly - Poeten 4
Michael Moore: Korkade vita män 5
Nick Hornby - Fallhöjd
Nina Jansdotter - självkänsla på jobbet
P.D. James - Fyren 5
Peter Carlsson - Hemliga sällskap
Peter Kihlgård - Kicki o Lasse 3
Robert Kangas - Den förbannade turen
Stephen Fry - Stjärnornas tennisbollar 5
Stephen King: Signal 2
Stig Claesson - Henrietta ska du också glömma 4
Stig Claesson - Vem älskar Yngve Frej? 3
Thomas Brylla - Eld Och Svavel 3
Timothy Zahn - Imperiets Arvinge
Timothy Zahn - Mörka Krafter
Tony Parsons - Saker vi kunde berätta 5
Torbjörn Flygt - Himmel 4
Torbjörn Flygt - Verkan 2
Traci Lords - Nattens barn 4
Åke Edwardson - Genomresa 4
Åke Edwardson - Samurajsommar 4
Åke Smedberg - Ängeln och andra noveller 2

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Blir han sur på dig nu eller är han stolt över listan?

Jag tycker det är en bra, användbar, lista. Jag ska spara den som favorit!

fruljungner sa...

haha jösses! och jag antar att alla dessa är lagligt köpa och aaaabsolut inte nedladdade?

Cicci sa...

CHa: Nej nej jag har frågat om lov. Han var lite tveksam först, men sedan blev han lite mallig när jag förklarade att det är en fin, gedigen lista... så fick jag publicera!

Fru: Men naturligtvis. Vi är inga lagbrytare, vi är Emmabodabor.

Charlotte sa...

Hahaha jag ser Henke framför mig när han blir lite mallig för sin lista! :)

Och, som sagt, jag beundrar den också.

Frida sa...

Men gud så sött! Han var lite snål med femmorna tycker jag. Han gillade dock Bert :)
Alltså en sån här lista är ju precis en sån sak jag skulle göra. Håller precis på att sortera alla bilder på datorn i tidsordning efter år och månad och dag i fina system.

Cicci sa...

Frida: Jo jag tyckte det var väldigt nördcharmigt. Jag påbörjar gärna sorteringar av alla de slag, men det ballar alltid ur efter några veckor. Enda stället jag har full ordning är på jobbet.