onsdag 13 maj 2009

Håret

Jag glider omkring i en riktigt ful white trash-frippa just nu. Det är risigt och har en sunkig utväxt som inte går att bortförklara. Jag vet att jag måste göra något åt elendet mycket snart, dels klippa och såklart bleka. Men jag vet inte hur jag vill ha det, och för varje dag med beslutsångest blir det värre och värre där uppe ovanför ögonbrynen.

Egentligen är jag inte alls sugen på kortare hår, jag vill istället göra en förlängning. Jag är ju egentligen fulare i långt hår, men nu är saken den att jag vill se mer ut som Britney... Mahaha nä, men knasiga jag har fått för mig att jag vill kunna sätta upp håret i en boll. Det känns som det enda rätta eftersom jag aldrig prioriterar min kalufs nu för tiden. Och det är ett jävla jobb att få mitt hår att se bra ut i kortare hår. Tantlockarna är inte goa att tas med. Därför tänker jag, längre hår - lättare att slarva ihop så att det ser ok ut.

Men, tusenlappar för att kunna ha håret i en slarvig tofs... det verkar smått galet. Jag hatar hårdilemman.

2 kommentarer:

Grannen sa...

Vi kan byta tjänster....Jag kan klippa och slinga dig;) och du kan plåta min hund!

Cicci sa...

Grannen: Hmmm... jag kan plåta din vovve och du kan sätta i löshår i mitt hår?