torsdag 9 april 2009

Tur att det är många månader kvar på året

1Se till att använda mitt träningskort minst en gång i veckan.

Nä inte mycket. jag är fortfarande bara stödmedlem på gymmet.

2Promenera dagligen.

Check.

3Återgå till det normala att äta godis på helger och inget annat... julhelgen har varit bedrövlig gällande detta.

Nonono är inne i största godisgrisandet ever.

4Komma i säng senast 22.00 på vardagar.

Ibland 20.00 ibland kring midnatt.

5Hälsa på mina Göteborgare under början av året.

Tja, om mars är början på året.


6Inte köpa onödiga saker på reor.

Check..so far...

7Ta tag i huset.

Det gjorde jag lite men så sket det sig och nu ska vi köpa oss fria.

8Åka till Balle när tid finnes istället för att vara hemma och slappa.

Mycket illa ställt, men det är inte bara mitt fel. Vi är två väldigt upptagna kvinnor.

9Minska midjemåttet.

plus minus noll.

10Börja pensionsspara.

Eeeeh, för vilka pengar då? Trodde jag att jag skulle blir rik?

11Ordna en stor inflyttning/renoveringsfest.

Inte läge nu när saker är som de är med Henkes pappa.

12Utöka mitt sociala umgänge i Emmaboda.

Jag ska gå och öla med A-M, jag börjar lite smått lära känna lite föräldrar på Hjalles förskola, jag är bra på att umgås med Linda, jag ska dejta A-K... ja det är allt jag hinner med.

13Lära mig mental avslappning och sån skit så att jag inte ligger vaken hela nätterna och grubblar.

Är för trött för att grubbla. Somnar ganska snabbt.

14Eventuellt ta en liten paus från snuset... högst eventuellt.

Kommer inte på fråga just nu.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

"äta godis på helger och inget annat... julhelgen har varit bedrövlig gällande detta"

HAHAHAAA julhelgen? Jo, julen varar ju ändå fram till påska, och på julen måste man ju få UNNA sig. ALLTSÅ = du har gjort helt rätt under december, januari, februari, mars och halva april. Och nu är det påsk och då ska man OCKSÅ frossa i godis och mat. Hur länge varar påska???

Cicci sa...

hahah så bra, jag har alltså inte levt i synd som jag trodde!