onsdag 26 november 2008

Nu borde jag knyta skorna och gå till jobbet.

Istället ska jag skriva ett inlägg... arbetsmoral?
Det ser ut som att vi inte kommer att flytta in före jul som planerat, istället blir det den 15februari. Det känns trist att vi redan packat ner lite grejsimojs och fuckat upp Hjalles rum. Men det känns så jävla skönt att bara få ta det lugnt och spara lite pengar nu istället. Mitt nya jobb kommer att kräva en del så jag är nog stressad som det är utan husflytt.

Hjalle har lärt sig en textrad till en låt. "Ajajaj aj BOFF" från trollmors vaggvisa.

Jag har blivit rejält förkyld. Jag har ett vackert ärr vid örat efter att ha skurit bort ett födelsemärke, relativt äckligt ingrepp förresten. Dessutom strular min äggledare så jag var på kvinnokliniken igår IGEN. Tack högkostnadskortet för att allt iaf är gratis!

Nu börjar mitt jobb om 10minuter. Uuuuups.

Inga kommentarer: