fredag 8 augusti 2008

Ensam hemma i helgen

Tyvärr bara för att jobba... tänkte ändå skåpsupa lite i kväll, bara för att jag kan. Hej vinflaska. Vad är det för väder ute egentligen, känns verkligen som om växthuseffekten har kommit igång på allvar nu... hela jag är helt genomsvettig. Längtar faktiskt efter lite kyligare klimat, alternativt finväder så att man kan gotta sig i solen. Det här klibbiga grådiset ger jag inte mycket för.

Kul jag är då som bloggar om väder. Hmmmm men vad annat har jag på hjärtat? Jo jag kan ju meddela att jag har sökt arbete som enhetschef... Funderar lite på hur vis man är om man skriver bakrunden till detta här i en tid då alla googlar upp information om andra. Jag lämnar det. Ska bli otroligt intressant att se vad som kommer ut av detta iaf, jag väntar med spänning.

Nä men om jag skulle ta och pula in flarran i kylen då så att jag kan sätta igång med mitt fredagsnöje.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag visste väl att det var nåt på gång.
Det skulle inte förvåna mig det minsta om du fick jobbet! Och du skulle göra det så mycket bättre än vissa andra...
Nej nu har jag inte tid att läsa på din blogg längre, jag har ett tufft OS-program att följa med i.