torsdag 4 februari 2010

Oh what the f*ck...

Efter sex år som sambosar tänkte vi slå till med en sjusatans helg. Vi har typ aldrig firat eller ägnat oss åt allehanda alla-hjärtans-dag tjafs, men så nu när vi fick erbjudande om barnvakt en hel helg tänkte vi att det kanske vore på sin plats att unna oss lite lyx. Eftersom vi inte vill slösa tid på att resa så drar vi till en totalt uttjatad och närliggande stad: Växjö. Då har vi ingen anledning att ställa väckarklockan för att hinna med en massa, det blir typ bio, öla, sovmorgon, hotellfrukost, strosa på staun, käka gott, dricka vin, sovmorgon igen (fatta lyxen i sovmorgon för båda två dagar i rad), ännu en fin frulle... Med andra ord helt underbart! ..sedan kanske en sväng till nya lägenheten.

Vi tänkte inte snåla in på standarden heller så vi kör på fetaste hotellet vi kunde hitta i Växjö, och tog den dyraste sviten. Nu håller vi tummarna på att just vi råkar få den med bastu. Då tror jag att jag skulle dö av njutning.

Hettar det inte till mellan lakanen nu så har min mus fan dött...

4 kommentarer:

Fru Ljungner sa...

maaahahahaha!!! död mus!! hahaha!!!

Sara sa...

Men gud så najs! Jag vill också bo på hotell och få frukostbuffé och någon som bäddar sängen och med egen jävla bastu och allt!

Anonym sa...

Heej, kom in på din gamla blogg genom ett "bildsök" på google. Undrar om du har fixat de snygga med döskallar på skötbordet själv, eller om det finns att köpa någonstans?

Cicci sa...

LG baby har döskallemadrassen. Skötbordet har jag gjort själv. Hoppas du hittar det.