fredag 22 januari 2010

Terapi

I väntan på egen psykolog vänder jag mig tydligen till mat och godis. Det ger ju ett resultat, vågen var inte nådig mot mig sist. Inte för att det var någon chock direkt eftersom jag nyligen upptäckte att jeansen som var lagom precis efter bebbemagen numera återigen sitter bra. Oh fuck jag orkar inte bry mig om kilon just nu, ska kanske sluta trösta mig med sötsaker dock.

Verkar svårt att hinna med fitnesskropp lagom till sommaren (känns bekant) men jag lovar mig själv att åtminstone ha kommit igång med träning till dess.

Just nu är det andra saker som jag nojar över.

3 kommentarer:

Dagg sa...

Kan man få tomatsoppereceptet!!!
Kram från mig.

Cicci sa...

Hjalle gick ju igång på det värre än en dokumentförstörare av rang så det har jag inte kvar. Men jag kan försöka komma ihåg att fixa nytt. Kom på när vi pratat att det ju innehåller pasta...

Dagg sa...

Ah men jag kan ju ta min pasta!
Jag blidde så sugen på soppan så... Ja, tack kolla på nytt om receptet. Då vet jag var jag skall lämna mina hemliga papper som skall förstöras....ha ha ha har ni inte teip????