söndag 8 november 2009

Lus i vårt hus

Men självklart har jag fått hem lite husdjur från jobbet. För första gången i livet har jag fått löss, det anstår inte en snart 30-årig kvinna. Jag känner mig besudlad. Dessutom upptäckte vi dom igår och apoteket öppnar inte förrän i morgon. Alltså har jag fått agera hem åt dom där äckliga små livet många långa kliande timmar helt i onödan. Blääääkas. Som grädde på moset verkar jag ha spridit vidare till åtminstone Henke, men kanske även Hjalle. I morgon stannar vi hemma för avlusning. Hej familjen White trash.

4 kommentarer:

Sara sa...

Vid närmare eftertanke så kan du nog inte bo hos mig i helgen. Jag är lite upptagen med annat...

Fru Ljungner sa...

alltså fy det är för jäkla äckligt....att ni inte kan tvätta er ordentligt ;-)

Dagg sa...

Känns skönt att ni var upptagna i lördags med simhallen...Tänker på er ALLA;)

Ingrid sa...

Dokumentären om Ullared - DET är white trash. Löss är bara vardagsmat. Och ganska mycket äckligare...