måndag 16 november 2009

Långweekend

Jodå bästa helgen på länge. Största alkoholintagen på extremt länge. Ett dygns sömn fördelat på tre nätter. Bra musik, trevligt sällskap, insikter och utsikter. En del missöden... som att jag fick leka socialfall på Burger King. Det som fattades mig var Britney på dansgolvet, Laxmiddagen, en bra vinterjacka för under 1400kr. Annars tipp topp. Lite störigt också att jag åkte från Emmaboda som hyfsat normal men kommer hem med konstaterad ADHD. Men det är, som somliga säger angående diagnoser, rätt gött att få en förklaring till varför man är som man är.

4 kommentarer:

Sara sa...

Du glömde två oanvända hårspännen här den här gången. Du gör då allt för att ha ursäkter att komma tillbaka snart. Du vet väl att du bara kan fråga?

Cicci sa...

Nämen sicken slarver jag är...hö hö hö. Du jag är typ sugen på att komma nu till helgen. Men jag antar att det vore att smita.

Ingrid sa...

Ja gud vad fick man inte göra för din skull.. requesta Britney (dock utan framgång som sagt), erbjuda pengar och slutligen betala din mat...

*suga mama*

Och glöm inte att jag hade gett dig en dans med stången om du bara bett mig. Flatorna hade behövt livas upp lite :)

Cicci sa...

Ja Ingrid även om det kanske inte märktes (eftersom jag är otack i mänsklig form) så var jag så väldigt tacksam. Och bitchig. Skandal det där med Britt, men de förstod dom ju själva. Dom packade ju ihop och drog strax efter av bara skammen.

På återseende.