onsdag 15 juli 2009

Längdproblem.

Hmmmn. Nu sitter jag här efter en rejäl omgång med saxen. Fy fan va jag har klippt, och mer hade det blivit om inte Henke tittat förbi och slängt ur sig "men stor mening med allt slit om du bara ska klippa bort allt". Sant. Men det är ju det här med mig och långt hår, jag antar att det finns en mening med att det egentligen tar tid att spara ut, det är en mognadsgrej. Som en graviditet typ, man måste få 9 mån på sig för att vara mentalt redo för bebbe.

Jag är nog inte mentalt redo för att ha långt hår. Men nu sitter det där och kostade mig 1000kr, så jag får väl låta det vara lite långt ett tag. Smygklippa det lite när inte Henke a.k.a min frisör, ser. Eftersom jag såg ut som skräp med det utsläpt sitter jag nu här med två pohkahontasflätor, samlar mod.

Det där med pagen och extensinons var lite meckigt, har klipt så att det inte ska bli så tydligt men det är klart att helt naturligt ser det inte ut. Ska det ens det? Man ser ju ändå fästena tänker jag, det är helt enkelt mitt nya jag. Lite mer fejk. Next upp är plastuttar. Aha det är alltså såhär min ålderskris kommer te sig... lika bra att börja spara, vad går botox loss på nu för tiden?

Inga kommentarer: