torsdag 30 april 2009

Ballekväll


Det är så jämarns knepigt det där att jag och Balle bor 6mil ifrån varandra och ändå träffar jag henne mer sällan än mina övriga vänner. Balle jobbar ofta när jag är ledig och när båda är lediga har vi bokat in andra upptåg eftersom vi går och tänker att vi ju kan ses närsomhelst efterom vi bor så nära. Nu hade vi bokat nästan två månader i förväg för att det äntligen skulle bli av så... Förra helgen var Balle här och grillade innan vi for till Kalmar och ältade, skrattade, fotade och ölade. Vi mötte upp en väldigt underhållande man vid namn Anders. En kväll som tog slut alldelens för fort. Två? Vad är det? Sånna kvällar önskar man att man hade närmare till Götet där ställen har vett att hålla öppet till morgonen. (jaja Sara när jag väl var där gick jag in i väggen klockan tre jag vet)

Vill minnas att jag klev på nattbussen föreställandes en sköldpadda. Märkligt. Men roligt!

5 kommentarer:

Sara sa...

vad är det för liten dagisfrökenfingerknäppning du håller på med?
och nej, jag har inte kommit över att du "blev trött" (gammal!!) och gick började gäspa efter en timme på götlaborgsklubb.

Charlotte sa...

jodå de gjore du. Och det har jag så galet roliga bilder på. Ska lägga upp på facebook när tid ges. Ska nog bannemig lägga upp bilden på busspåstigningen på bloggen reda nu. Den är så jävla bra.

Charlotte sa...

nejnej jag sitter ju vid fel dator. Men bilder kömmer de lövar ja dig

Cicci sa...

Sara: ja det var en fruktansvärd knäppning... skyller på jägern. Nä jag förstår det, jag vet inte vad som for i mig. Det ska inte upprepas.

Cicci sa...

Cha: Jag hade ju inte gjort det om det inte vore för den där anders knäppa imitation. Jag väntar med både spänning och vånda.