lördag 21 mars 2009

Äntligen!

Hör och häpna, karln är på galej i kväll! Vinterbadarna har årsstämma ikväll så Henke har tagit lite öl med sig dit för att knyta lite kontakter och ha kul. Underbart. Dessutom ska han och fira valborg i Lund. Då kan jag äntligen njuta helt av mina strapatser, nästa helg väntar inget mindre än Göteborg och mina underbara flickor.

Själv ska jag givetvis bänka mig framför Robinsson. Jag lite marabou dark, en dosa snus framför teven... Ska bli så skönt.

Livet i övrigt lämnar dock mycket att önska. Min fina morbror som inte ville leva längre begravdes igår och jag kunde inte vara med... Min älskade Henkes pappa mår inte bra i sin tappra kropp och det lämnas inte så mycket besked av den positiva arten från sjukhuset. Det värker lite extra i hjärtat just nu kan man säga...

5 kommentarer:

Cicci sa...

Hade karln hemma på snabbvisit... han ville att jag skulle meddela diverse bloggläsare att han gjort kometkarriär och numera är sekreterare för vinterbadarna. Nu är detta gjort och jag passar på att lägga till att det är en väldigt glad och väldigt full sekreterare dom valt.

Anonym sa...

Va Kuuul som Moa säger, Gratta din man! Vi känner en Emil som jag tror är med där??!! Jag hade oxå en glad och full man inatt, då dom ska kvala upp till Ettan, jag känner mig bakis fast det är bara sömnbrist, (hämtade min man inatt) och med andra ord är man nog inte fyllebakis utan sömnbakis när man intagit nåt gott!

Cicci sa...

Grannen: Är emil den där killen med blont kort hår och tatueringar... och en liten kiddo i två-års-åldern?

Anonym sa...

Ja det är han! Dom var i vår föräldragrupp.

Cicci sa...

Grannen: På så vis... riktigt sån tur hade ju inte vi med folket i vår grupp...