söndag 1 februari 2009

Fy

Det nyligen inlagda fotot kräver ett inlägg till. Tillägnat rynkor och påsar. Dom där två flodfårorna i pannan har definitivt blivit djupare sedan Hjalle kom till världen. Hormonellt eller bara ett tecken på att jag inte hunnit ta hand om mig själv som man ska? För inte kan det väl vara ett tecken på att jag börjar få gammal hud? Påsarna under ögonen skyller jag på mascararester och... nä fan jag måste köpa en ny consealer. Alternativt blanda till hudfärgad akrylfärg, det täcker bra. Men i håret är jag fin.

5 kommentarer:

Anonym sa...

snyggo! Jag köpte en ASBRA concealer i australien. Från benefit, de har massa bra grejer. Tyvärr verkar det omöjligt att köpa häifrån Sverige.. :( Men prova min, fall in love, och sänd bud med någon som ska resa utomsocknes!

Anonym sa...

Och du cissi.. Du behöver ju itne ha kommentar-GRANSKNING för att få meddelande om att ngn skrivit en kommentar..

Cicci sa...

Behöver jag inte? Menar du ett mail om att jag fått kommentar för det vill jag inte ha... eller har jag missat nåt nu?

Jag gillar min concealer (fan jag visste att det var nåt lurt med stavningen)från kanebo, men den är lite för slut för att fungera. Men jag är alltid redo att testa om det finns nåt effektivare, jag måste väl helt enkelt försöka ta mig till kalmar. Det lär ju bli kring 2013.

Anonym sa...

Ja, det var ju det jag menade.. okej. Jamen den ska ju också vara bra. 2013 aäger du, vad synd, då kan inte jag. 2017?

Cicci sa...

Jamen visst, då är jag närmare fyrtio, då kan jag verkligen behöva testa en riktigt bra concealer. Eller så glömmer vi det då och super oss unga och snygga istället.