söndag 18 januari 2009

Uppesittarkväll

Jag har blivit helt galet beroende av Sketchup... som The Sims fast på riktigt. Och ungefär tusen gånger så invecklat. Men nu blir det bara mer och mer slarvfel och svordomar så jag tror det är dags att lägga ner för ikväll.

Det bidde inget av med jobbsaker i går, istället ringde jag till min kära vän Henke som det var väldigt länge sedan jag pratade med. Men oj vad vi tog igen, jag ser fram emot nästa telefonräkning. Ska det bli på 1800kr igen? Förgrömmade ungdomar som bara har mobiler, en pratkvarn som mig blir ruinerad. Men så kul som jag hade under samtalet igår så får det vara värt det. Det är lite svårt att förklara charmen med min käre vän, man måste umgås med honom för att inse vidden av hans underbara humor. Man kan liksom aldrig ha tråkigt med någon som exempelvis får för sig att slå in var endaste liten pinal i sin stackars kompis lägenhet. Säng, kökslåda, alla bestick i lådorna, pennor, lågan som de ligger i, tandborste, tvättfat... Allt! Det måste vara 2008 års jävligaste men också roligaste hyss.

En liten utsvävning, nu ska jag stänga av datorn.

Inga kommentarer: