söndag 4 januari 2009

Inleder det nya året med att fila bort förra året

Såhär i början av ett nytt år tänkte jag att jag skulle fila bort lite hudceller av modell 2008 från fötterna. O du store tid vilka horribla fotsulor jag har svansat omkring på... det tog mig nästan hela "Burn after reading" att få fason på sulorna. Jag tror seriöst att jag gjorde min viktminskning en stor tjänst i samma veva, all den döda huden måsta ha vägt några gram sammanlagt. Med nya finare fossingar ska jag ut och gå en lång promenad i morgon efter hen hel helg innomhus görandes precis ingenting mer än att sova, spela Rock Band, hänga med Hjalle, äta och googla.

Familjen har hittat en fin bil på blocket som vi ska rådfråga jourhavande bilrådet om i morgon. Våran nuvarande bil har tydligt visat att den inte längre vill vara en del av vår familj och utan bil havererar vår framtid. Frågan är bara om vi verkligen har råd med en bil för så många slantar???



Den är ju så satans snygg att jag får ståpäls, vi bara måste ha råd med den! En -06:a är det dessutom, jag har aldrig ägt en så fin/dyr/ny/stor bil innan. Hade jag haft penis hade den krymt med denna bil enligt någon bilmyt, så för mig är väl motsvarigheten att tittsen krymer... och dom är ju redan putsveck så jag antar att bilen passar mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh ny bil här med ser jag! köp! det tråkiga med bilar är ju att man typ aldrig gör en bra affär som med en lägenhet eller nåt. så köper man bil så är det bara att se dom försvinna, putsveck, alltså som dina (och mina) tuttar! passar perfekt alltså! varför ska man samla pengar under madrassen, tråkigt!