lördag 6 december 2008

Ny plan

Hjalle vaknar vilken sekund som helst och här sitter jag full och nyligen hemkommen. Planen nu är att äta lite och dricka mycket så att bakfyllan blir mig barmhärtig. Men efter denna natt... troligtvis inte.

Till Linda som ville att jag skulle höra av mig när jag kommit hem, ja nu är jag hemma. De hundra metrarna som jag hade att traska i centrala Emmaboda flöt på fint (förutom att jag kräktes vid bjurbäcken inte mindre än tre gånger) jag träffade bara en person, förmodligen en tidningsutedelare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj! är det gamla cicci som är i farten? hoppas du hade roligt.
/s

Anonym sa...

Ha ha.....jag fattar inte hur vi kunde sitta å dricka till 5.45!!!!!? Sonen spelar trummor här idag.... hjärnan dunkar i samma takt, hade så roligt, du är verkligen en kanonpingla. KRAM