onsdag 3 december 2008

Djuriskt


Ja nu kan man ju tycka vad man vill om dessa trosor, jag råkar tycka att dom är sjukt snygga. Jag har nästan bestämt mig för att inhandla ett par. Men nu är det så att min ekonomi är mager och det lackar mot jul... då kan det ju kännas lite egoistiskt och oekonomiskt att att betala 350 kr för ett stycke tyg. Ett väldigt litet stycke tyg dessutom. Speciellt eftersom jag har så många trosor redan att troslådan inte går att stänga. Ändå lutar det mot köp. Jag tycker helt enkelt att jag är väldigt mycket värd ett par leopardtrosor med svart spets. Jag menar, vem är inte värd det???

Så alla ni som förväntar er paket, dra ner på förväntningarna en smula.

1 kommentar:

Frida sa...

"Ändå lutar det mot köp"
Hahaha! Precis det ekonomiska sinne som du länge burit runt på ;) Jag kör på precis samma visa. Igår åt jag en räkmacka för 175 kr. Helt klart över budget.
Go for it - köp! Mat på bordet - för tråkmånsar ja!