tisdag 26 augusti 2008

Bjuda på sig själv

Jag är inte den öppnaste av människor själv... många må tro det men det är en annan sak. Men gud så jag älskar när andra människor bjuder på sig själva. Det finns verkligen människor som kan berätta det mest intima detaljer om sig själv redan innan man vet varandras efternamn, så borde vi alla vara. Det är så uppfriskande och härligt.

Med mina nära vänner är det inte mycket som hålls i det dolda, gud det vi inte vet om varandra vill jag verkligen inte veta för det måste vara så sjuka saker att man mår bäst av att sväva i ovisshet. Det bästa med att veta allt om varandras snesteg, musproblem och diverse ångestar är att man aldrig behöver känna sig onormal och skämmas... det är alltid någon som har haft något liknande, alternativt något värre.

Tänkte att jag skulle bjuda på nåt smarrigt om mig själv här i bloggen för att själv visa på lite öppenhet, men så tänkte jag ett varv till och nä det får fan va. Bäst jag håller mig till lagom. Man vet ju att det som hamnar i cyberspace är kvar for ever and ever. Nu ska jag gå och bajsa.

Inga kommentarer: