onsdag 27 augusti 2008

Arbetsbrist

Jag brukar alltid göra en liten kylskåpsalmanacka för kommande månad... har precis knåpat ihop september och något känns galet. (då syftar jag inte på att raderna saknas på sina håll,det är bildprogrammets fel - i verkligheten är den snygg)


Det är förfärligt deprimerande att titta på detta. Som synes är min rad inte fullsmeckad med jobb direkt, det går alldeles för segt för min smak. Om inte den här veckan ger utdelning på den fronten så tvingas jag utnyttja kontakter, för det behövs bättre cashflow i denna familj och jag är våran felande länk just nu.

I morgon ska jag ringa en massa förnedrande samtal och tigga lite. Opepp.

1 kommentar:

Frida sa...

Oh i like it!!
Jag tror jag kopierar den rakt av. Det var allt för länge sen jag hade en månadsplanering på väggen... Har satt upp Saras schema i köket men det känns inte som att det räcker :)

Puss puss
lycka till med det där tråkiga...