tisdag 8 juli 2008

Lite bajs lite kiss lite gröt.

Har varit i Kalmar idag i hopp om att fynda något snyggt till helgen... misslyckades. Jag får helt enkelt leta upp nåt gammalt och för litet från garderoben och dricka desto mer för att känna mig ok.

Hjalle var nakenfis hemma på golvet, bajsade lite...lekte med bajjet innan jag upptäckte olyckan, kissade några meter från brottsplats 1 medan jag stod på alla fyra och gnussade parkett. Slog iväg gröttallriken över mig när det var matdags... glamour, verkligen.

Googlade frisyrer och hamnade på Linda Rosings blogg vilket var fängslande tydligen. Läste och läste tills jag helt plötsligt var framme vid det första inlägget... Hon är underlig den där Linda. Jag får nästan ont i mitt hjärta när jag läser om henne och hennes sallad/mamma/powerwalk/botox-liv. Någonstans gillar jag ändå henne, det är fint med människor som vågar vara helt öppna och lämna ut sig själv. Synd bara att hon blivit så utnyttjad och att hon helt uppenbarligen inte mår så bra.

Nu ska jag googla vidare på frisyrer, mitt hår får mig att framstå som en obrydd flerbarnsmamma i sina värsta år.

Inga kommentarer: