fredag 2 maj 2008

Från fjorton till fyrtiofem över natten.

Jo jag var ju i Kalmar och drack en del vin. Smått fantastiska mängder faktiskt. Och Dry Martinick. Och världens godaste Minttudrinkar. Det var väldigt väldigt roligt och så efterlängtat. Supa skallen av sig, heter det så? Nåt ditåt blev det iaf... jag kände mig som fjorton igen. Dagen efter däremot var jag inte så purung. Jag har under det senaste 15månaderna lyckats förtränga hur vidrigt bakis jag kan bli. Att alla andra studdsade upp glada i hågen gjorde ju inte direkt min morgon. Själv låg jag mest och stönade mig igenom förmiddagen. Kräktes lite och sov lite. Gjorde nr2.

Klockan var nog närmare sju på kvällen innan jag var människa igen. Vin är inget jag lockas av just i detta nu faktiskt. Men skoj var det banne mig!











Tack kära Balle, Christian och Madde för att ni ställde upp. Och Madde...jag tror din minttu råkade hamna i min väska.

5 kommentarer:

Madde sa...

Hahahahaha,. Ja, söta du,. Du skulle ju ta med den tomma flaskan hem tillsammans med oboyen,. Kanske hoppades du att det skulle vara lite kvar.. När du återhämtat dig och känner festsuget igen är du välkommen tillbaka.. Jag har en flaska till ;) Puss

Frida sa...

Det här hade ju inte direkt med ditt inlägg att göra men... Gissa vad jag sett på ettan kl nio... 4 minuter in i programmet var det redan känslosamt haha :) Och visst är namn som Marja-Lisa väldigt passande för en barnmorska!?

Frida sa...

Hallå vad har hänt? Har du skrivkramp..?

Du måste titta på min blogg och förstora bilden på den trasiga magic eightbalen. Man ser min skugga på bilden och jag är helt övertygad att bakom mig så står det ett blått monster och fotograferar mig!!

Frida sa...

Åh va tråkigt det är att ni åkt ifrån mig!!Det är så tomt och tråkigt i lägenheten nu ju!
Hoppas resan hem gick bra.
Det var så kul att ha er här!! Jag hoppas det inte dröjer många dagar igen...
Kyss / värdinnan utan mat i kylskåpet

Fru Ljungner sa...

jaha här sitter man höggravid med semester och längtar efter att cissi ska blogga om någonting...men vad händer? INGENTING!!! skriv nåt kul nu då!