tisdag 8 april 2008

Äntligen

Här har man traskat omkring i månader med ett vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-ångestmoln som ständig följeslagare. Det har varit grymt tröttsamt och kännts allt mer som om mitt liv är något som bara håller på att bli utan att jag själv har så mycket att orda om. Ena dagen vill jag flytta till norrland och jobba på volvo, nästa dag tänker jag bo kvar i södern och satsa på utbildning. Verkligheten hamnar oftast någonstans mellan visionerna med resultat att jag blir smått missnöjd. Men allt detta velande, resterande delen av familjen då? kanske någon tänker... jo jag med. Jag antar att de får sota för min enorma beslutsångest helt enkelt. Jag har ju liksom aldrig lovat någon att livet med mig blir stillsamt och enkelt.

På det stora hela har den senaste tiden varit ett stort kaos inombords. Tills nu då vill säga. Lösningen på alla mina promblem ser ut att dyka upp under 2009, jag kan numera luta mig tillbaka med vissheten om att allting kommer ordna sig. Speciellt om jag får tag i fusk-koderna på en gång. Skönköping here I come!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Hm. Betyder det här att du ska ägna all din tid åt att spela the sims eller menade du att du ska börja designa dataspel? ;) Jag hoppas på det första för det lät softast.

Cicci sa...

Det betyder att jag med största säkerhet kommer att förlora mig själv till sims världen. Jamenar vem kan motstå ett liv där allt som behövs är komando shift + Ctrl + C och motherlode för att pengar ska flöda?

Frida sa...

ååh! jag saknar. motherload :) vi har tappat bort simsskivan som tur är, det är sjukt vad timmarna kan börja skena iväg...