måndag 11 februari 2008

Är jag verkligen straight?

Testade mig idag...
Resultaten lyder som följer:

Min heterosexualitet vacklar. Kanske är jag homo eller bi.
Kan förklaras av att jag svarade nej på den otroligt moderna frågan "känner du dig riktigt kvinnlig?" samt att jag i min barndom lekte snusklekar med min tjejkompis.

Om jag vore en hund så skulle jag vara en Cocker spaniel tydligen.
Jag hade hoppats på nåt tuffare men så länge jag inte är en pudel så fine!

Jag har 123 i IQ enligt detta onlinetest.
Värt att notera att detta är högre än 93% av populationen och att jag INTE har fuskat. I´m smart, fuck u all.

Min förväntade livslängd är 90år.
Inte mycket att tillägga...jag är seglivad.

Testet om hur kristen jag är visade att jag är...satanist.
Old news.

Det var allt för idag. Alltid trevligt att lära känna sig själv en smula.


Inga kommentarer: