onsdag 23 januari 2008

Jag stal ett test av någon... Samla vuxenpoäng.

Jobb (1p), visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), villa (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p), garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whiskey (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), Viktväktarna (2p), Friskis och Svettis (1p), Bingolotto (1p), Allsång på Skansen (2p).

Totaly: 18vuxenpoäng...damn it jag som lullar omkring i tron att jag är tonårsmorsa. Hade barnmorskan rätt alltså? Jag är medelålders typ lixom. Äntligen fick jag iaf nytta av att jag är arbetslös, icke penisonssparande, för fattig för morgontidning och inte lärt mig njuta av whiskey.

Inga kommentarer: