måndag 8 mars 2010

Lite foton som bevis.

Man får stå ut med att se bilderna i en väldigt ologisk ordning eftersom jag inte orkar tjafsa med bloggen just nu. Men här är delar av vårt hus, somliga delar mindre fina än andra. Men framförallt vill jag att samtliga lägger märke till städprojektet som vi svettats med. Någon som vill förverkliga sin shabby chic-dröm i Emmaboda... Bara att slå till.

Alltså... den där väggen. Hade jag haft mer ork hade den också blivit vit. Men förstå hur många strykningar den skulle behöva.




Inte direkt husets hjärta, men se städat är det. Jag vågar nästan slicka toaletten.

Den som hade varit modig hade slitit bort plasten och slipat fram trägolvet. Men vi har för lite tid för att starta upp ett sådant projekt.






Pjuh... och Tack alla vänner.

4 kommentarer:

Dagg sa...

Nu är det väl ändå för fint för att säljas;)

Cicci sa...

hahaha inte då.

Frida sa...

Wow och wow! Vad ni har fixat och trixat. Måste vara ni som tagit bilderna... Det blev jättebra! Jag skulle gärna ha sålt ett hus som erat! Jag tror folk kommer gilla det!

Kikki sa...

Woooow!!!!