torsdag 31 december 2009

Så var det dags att packa igen då...

Kan meddela att vi fått förstahandskontrakt på en jättemysig 3:a på Östra Lugnet i Växjö. Nära mitt jobb och nära till Henkes pendlarvänner. Nu brinner det i knutarna, vårat hus måste ut till försäljning. Nog för att vi är rika som troll men dubbla båendekostnader klarar vi nog inte i någon längre period. De få människorna jag känner som inte har Facebook kan jag meddela att vi ska ha en målarfest den 30januari. Bara att komma förbi med målarsug i blick. Öl och käk fixar vi. Tjooohoo.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Då blir vi nästan grannar! :) Eller alltså, mer grannar än just nu.
Jag kommer och målar om jag inte har något jävulskap i skolan som stör!

Dagg sa...

Jag är väl den då som inte har facebook...eeeeejaha ska ni till Växjö!? Va kul, men det blir faaaan så tomt här!!! Neeej jag vill inte... du får inte Flytta;) jag som har tittat till huset lite nu, när kommer ni hem? Puss