lördag 3 oktober 2009

Joråsatteeee

Det är glest nu mellan inläggen, mest för att jag inte hinner med. Just nu fokuserar jag på jobb, Hjalle, pökande och träning och att supa till. Det sistnämnda innefattar ju då mina vänner. Det är såhär att vi tänker oss en till knodd i huset snart om nu saker och ting går som vi vill... vilket får mig att tänka "shit det är fan bäst att festa av sig lite nu va" Jag har nämligen lyckas tajma in både bebbesug och festsug i en och samma period, bra där. Så jag tänker att kommande helger är mina nu så får Henke ha så kul senare. Mitt i allt detta vill vi ju ha en fest här hemma, med massa folk. Jag vettifan hur detta ska hinnas med för det tycks komma skit emellan hela tiden. Hjalle fyller år, henke ska på nåt släkttjofräs, jag ska bort, ägglossningen kommer. Ja det är mycket nu.

Nu ska jag doppa fejset i puder och ta tåget till Växjö för att dricka vin och kroga med två av mina jobbarkompisar. Eventuellt pöka lite innan. Tjoflöjt.

5 kommentarer:

Fru Ljungner sa...

haha lycka till med pökandet!! låter som en vettig ide med en knodd til nu när hjalle är 2. har nog tänkt mig samma lagoma upplägg!

Charlotte sa...

Men herregud ta det lite lugnt med pökandet nu, så vi hinner åka till ängelholm innan du är på tjocka!!

Cicci sa...

Hittade ett ägg i brallan idag så vi hinner till Ängelholm...

Falk sa...

Åååååååå vad roligt!!!

Ängelholm, det är ju nästan där jag bor?? KOM FÖRBI vet ja:)

Ingrid sa...

hittade ett ägg i brallan idag... HAHA, du är ju underbar. Stor fest med mycket folk + lite alkohol hoppas jag på iaf, innan din kommande baby-shower förstås (skämt).