torsdag 22 oktober 2009

Familjeliv

Det finns en anledning till att jag inte kan slita mig från idiothålet familjeliv. Man kan stöta på forumtrådar som denna...

"Ända sedan jag var barn har jag tänkt tanken att bjuda andra på mitt bajs. I hemlighet då, exempelvis jobba som kock och "krydda" maten med bajset. Jag har inte kunnat släppa tanken och för ungefär två år sedan gjorde jag det för första gången!!
Till en middag som vi hade med ett annat par så lade jag i en liten, liten bajsklutt (stor som en tumnagel, kanske ngt mindre) i soppan jag bjöd på till förrätt. Själv åt jag en annan soppa, som inte var "kryddad", eftersom jag inte äter alla livsmedel. Jg vet inte varför jag gjorde det, det liksom bara hände.
När jag såg dem äta soppan fylldes jag av en så skön känsla, det blev som en kick typ. Har aldrig känt en sån kick innan.
Efter det har jag inte kunnat låta bli. Det har blivit som ett gift och jag har lagt i mer och mer av "kryddan".
I början hade jag inte skuldkänslor men nu börjar få det, hade kalas förra helgen då min sambo fyllde år. Det kändes lite fel att lägga bajs i maten men jag fick samtidigt en kick.

Jag vill inte sluta samtidigt som jag inser att jag kanske inte borde lägga bajs i maten... Har försökt att göra mindre extrema saker, exempelvis pillat mig i stjärthålet och sedan gnott i maten men det ger inte samma kick..."

Det finns så många underbara människor i detta land och gräddan av moset hänger på familjeliv - I love it!

5 kommentarer:

Sara sa...

herre gud!! jag är i chock.

Dagg sa...

Instämmer med Sara! Hoppas att hon kokat länge så skitbacillerna försvinner...

Fru Ljungner sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag ber till gud att inte detta är någon av mina vänner som jag brukar äta hos.

Charlotte sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommer du ihåg den fantastiska plockmaten jag bjöd på här för ett tag sedan? La du märke till att jag inte åt av allt?

Cicci sa...

Du balle...jag funderade faktiskt lite på varför bara jag åt av det. Men wtf det var gott och jag tror att kräkan dagen efter mer hade att göra med vinprovningen än dina eventuella slaggprodukter.