onsdag 21 oktober 2009

3 Saker

1) Har en period av bloggslapphet... ska snart bli bättre på att ge respons på era kommentarer.

2) Idag trivs jag inte som mamma, det är andra världskriget här just nu. Man känner sig lite mindre lyckad som mamma när man skrikit och svurit åt Hjalle så att han blev rädd. Som bevis på våran strid har jag ett klösmärke vid ögat. Hjalle grät och flydde till sitt pussel jag grät och flydde till datorn. Ska bli skönt med barnvakt och fylla i helgen.

3) Jag har lagt upp en plan för våren, nu ska bara saker och ting gå min väg också. Det brukar det inte, men skam den som ger sig.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Åh Cicci det här kommer bli så bra, jag känner det. Det bästa med livet är när man får en anledning att längta tillbaka till det ;) That made no sense. Men iaf så låter det som att vi båda behöver den kommande helgen. Guld.