måndag 13 april 2009

Bodegan

Hade förresten en väldigt rolig och otippad kväll på Bodegan i Fredags. Det var jag och Henke, Henkes kusin som är 16år (helt otroligt att han kom in!) Henkes andra Kusin Nina som är 23(?), Henkes Moster som är 45 och sist men inte minst grannen som är 30någonting. Alltså en väldigt brokig skara människor. Men vi hade väldigt roligt! Roligast av allt var att förja 16åriga Willes första kväll på krogen... maken till mer taggad pojke har jag inte skådat på länge.

En stor fördel med att Emmaboda bara har ett alternativ om man vill gå ut är att mixen av människor är smått underbar. Det är också möjligtvis den enda fördelen med Bodegan...men ändå. Roligt hade vi iaf.

2 kommentarer:

Grannen sa...

Du, vi tittade och dansade ju till ett band som var med i DANSBANDSKAMPEN!!!! Tänk att dom var i Emmaboda!
Tack för din åldersgissning på mig!

Cicci sa...

Jamen gud jag så var det ju, hur kunde jag missa att skriva om det. Jag kommer mest ihåg att vi såg en jävla massa löshår som sjöng covers på diverse kass musik. Men roligt var det!