fredag 15 februari 2008

Ett sjukt förhållande

Jag och Let´s Dance har verkligen ovannämda. Jag gråter minst en gång till varje program. Ikväll liksom förra fredagen var det Tina som fick mina känslor att skena, hon är så duktig och snygg att jag rörs till tårar. Men värst av allt är nog att jag bölat till Richard Herrey...jag gillar ju inte ens karln. Kvällens avsnitt slutade med att jag började snyfta när jag märkte att Jessica Almenäs inte kunde hålla tårarna borta. Metatårar??? Jag hoppas det var rödvinet som fick mig ur balans, eller är jag verkligen så sjuk som jag börjar befara? Nästan lite Anna Bookvarning på mig snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svikare! Klockan åtta på fredagar är det På spåret som gäller ju.

Anonym sa...

Ja det är ju det egentligen... men så försöker jag vara lite mindre pensio och lite mer medelålders, så jag sappar mellan de båda. Tyvärr blir jag ofta så tagen av Let´s dance, ska söka hjälp för det å det snaraste.

Ingrid sa...

Åh, jag älskar det! Jag tycker inte alls att du ska söka hjälp, jag tycker att det är en fin egenskap att kunna bli rörd av så värdsliga och lättsamma händelser! Vore trist annars - man måste kunna glädjas åt det lilla! ;)