lördag 9 februari 2008

Christer Sjögren, Maria Wetterstrand & Red hot chili peppers

Christer Sjögren i melodifestivalen. Nu har jag hört låten och konstaterar nöjt att det inte blir bättre än såhär. Varför se de resterande bidragen? I Love Europe kommer att kamma hem hela tjottabaletten. Jag har alltid varit lite svag för Christer, ikväll förstod jag äntligen varför. Förresten Face84...? Vad är grejen?

Såg Red Hot Chili Peppers "under the bridge" på musiktelevisionen idag. Konstaterade två saker. 1) Anthony Keidis passar bättre i långt mörkt än kort vitblekt. 2) Den samme är otroligt lik Maria Wetterstrand under de delar av videon när han har håret i hästsvans. Eller så är det tvärtom.

Ps. Om inte Christer tar hem segern så sätter jag mitt hopp till Amy. Som förövrigt ser ut som en ung mörkhårig Anja Persson.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh, melodifestivalen i mitt hjärta. Christer däremot, jag vet inte vart på min "förstör-för-andra-bra-artister-skala" jag ska sätta honom. Varje år är det någon idiot som blir framröstad direkt till finalen samtidigt som jag sitter och förstår absolut ingenting, i år var denne glädjedödare Christer. Kräk!
haha.

Amy däremot, hon är ju bättre än samtliga som är gamla i gemet.

Frida sa...

Nu blir jag smtidigt förundrad och nyfiken. kan det vara möjligt att christer sjögren kokat ihop nåt bra?? Jag måste leta rätt på spektaklet snarast!
Du jag vill komma till dig jättesnart också. Jag tror bestämt att jag ringer... imorgon!
Då hörs vi då :)